Saturday, June 9

Mama ..

Assalamualaikum .. ollaaa. *lambai lambai

apa khabar tuan/puan/datin/dato'/datin seri/dato' seri/tan sri/puan sri  sekalian .? *hulur mic..
harus saya ingat kan disini bahawa celoteh saya pada hari ni tiada kaitan antara yang hidup atau yang mati ..
haha. suspen tak ?? tak ? eleh tipu .. cover macho lewtuu.

ok.. Mama !! berdasarkan tajuk diatas .. korang pasti pikir that im talking about my mum for today .
actually .. tak !! teeetttt.. korang salah sama sekali .. Mama adalah seorang pendidik yang telah berjaya melembutkan hati nurani seorang remaja comel yang bernama Nurul Balqis daripada membenci subjek Sejarah pada zaman Pmr dia. hhaha.. Mama ada seorang pendidik dari sekolah tercinta iaitu SMK PERIMBUN. Mama seorang mama yang baik kerana tak pernah marah2 dan tak pernah membenci anak muridnya walaupun sebodoh dan senakal mana pun anak muridnya tuh . Mama ada seorang pencinta novel sama seperti saya.. Mama seorang yang sangat disenangi ramai . Mama seorang yang sporting tahapp maksimum dengan anak muridnya....
hah itulah mama saya... Mama yang telah berjaya membuat saya memperoleh keputusan A dalam sejarah ...Mama jugak sangat pandai memikat hati "anak2" dia disekolah .. gelak ketawa yang mampu buat orang lain ketawa sama .. hahahah.. anak kelahiran sabah ini sudah banyak berjasa dengan saya..
Entry kali ini khas untuk mama tercinta sebagai tanda sayang saya terhadap mama...

hah?? apa?? korang nak ngorat mama?? eh mana bolehhhhhhhh !! mama saya punya ...


hah.. tuh mama saya.. PUAN SAULIN BINTI SINDING .. 

mama .. qiss sayang mama.. terima kasih sebab tak pernah marah2 qiss. terima kasih sebab mama selalu doakan qiss.. terima kasih sebab belanja qiss ,ain,mizan makan kat JJ hari tu.. klau sudi ,belanja lah lagi. hahah. 

terima kasih daun keladi ,
oh mama you dekat dihati !!

Assalamualaikum .. *lambai lambai good bye 






olla. Thanks for visiting and dun forget tekan like and follow..

No comments: