Friday, January 30

Entah kenapa .
Diri ini sangat yakin bahawa aku takkan lama kat dunia fana ni lagi .
Allahu allah .
Terasa kematian itu sangat dekat .
Andai betul aku tak lama lagi disini .
Izinkan aku untuk mencari mereka yang pernah aku berlaku khilaf dahulu.
Untuk memohon maaf kepada mereka. 
Dan jernihkan hatiku , untuk memaafkan mereka yg berlaku khilaf kepada diriku .
Tenangkan hatiku untuk memaafkan mereka yg pernah tergolong dlm golongan mereka yg aku benci. 
Matikan aku dlm keadaan tenang.
Dan tarik nyawaku disaat org2 yg aku cintai , yang aku sayangi dan aku kasihi berada disampingku. 
Sekurang2nya . Izinkan aku berjumpa dengan org-org yg aku cintai walaupun didalam mimpi supaya kehilanganku takkan terlalu mereka rasai .

olla. Thanks for visiting and dun forget tekan like and follow..

No comments: