Saturday, October 18

TENTANG HATI

Assalamualaikum wbt .
Tentang Hati . hati siapa?? mostly insyaAllah Tentang Hati qis sendiri . 
lebih kepada luahan hati nurani qis *ecewahh .

qis ni kalau korang nak tau , qis jenis yg simpan masalah dalam hati sampai lah masalah tuh sendiri MEREPUT dengan sendiri . jadi qis Sakit sorang2 . susah qis nak cerita kan kat org lain , bukannya qis ni kurang percaya kan org . cuma qis tau . orang lain jugak ada bebanan dan masalh mereka sendiri . kenapa qis nak tambah kan pening kepala sahabat2 qis dengan masalah qis sendiri . 
qis mmg jenis yang macam tuh 
LEBIH BANYAK MENYIMPAN DARIPADA MELUAH. 
jadi sesiapa yg qis penah luahkan masalh qis pada mereka , maksudnya qis berasa sangat senang denagn mereka dan mereka adalah org yg qis sangat hargai kehadiran mereka dalam hidup qis . 
alhamdulillah . allah kurnia kan qis sahabat yang sangat2 memahami . AINA , ZUNNURAIN , FAZIRA, HAZIMAH,PIDOK , and AIN HALEK , 
korang ... aku bersyukur ada sahabat mcm korg , susah senang sama2. 
in fact . 
KORANG ADA MASA AKU SUSAH DAN KORANG JARANG ADA MASA AKU SENANG . 

terindu pulak pada kisah lalu ,. kisah zaman SPM . allahuakbar ,. orang lain belajar kita boleh pulak karoake ,, well,. sangat effect our result . tapi . we really Cherish every moments together. aku hargai kehadiran korang dlm hidup aku . banyak cerita yang aku nak  cerita kat korang . tapi aku keep first sampai semuanya terbukti depan mata aku sendiri ,.insyaAllah . everything will be fine . 

aku still diam kerana diam itu Indah !! DIAM TANDA MENANG . itu yang ibu selalu bisikkan kat aku . dan bisikkan ibu tuh aku still terngiang2 bila2 je mula naik marah atau kesal . 
ibu ayah cakap aku qowiy (kuat) . aku tak paham sebenarnya . tapi akhir2 ni aku mula sedar maksud ibu ayah tuh tau. maksudnya !!!
Hati aku kuat untuk terima semua dugaan Allah . 
sekarang Allah duga hati aku . allah hadirkan perasaan SAYANG dlm diri aku . perasaan yang fitrah untuk smeua manusia . allah hadirkan dan tiupkanm dlm hati aku . aku bersyukur allah turunkan perasaan ni kat aku . sebb perasaan ni mematangkan aku . percaya tak aku tgh berkasih syg?? hahaha 
kelakar kan ?? aku tutup hati aku dah lama wey . lama sangat sejak hati aku dipermainkan dulu .. 
opss salah . aku tak TUTUP tapi aku TAPIS .. perasaan sayang dan cinta aku hanya akan hadir bila aku rasa aku dah jumpa dengan Orang yang Allah dah tetapkan di lul mahfuz sana..paham ?
aku tapis setapis2nya . sebab sakitnya bila ditinggalkan . allahu allah . sakit ...
hihi.dah2. aina ain jgn nak ckp aku jiwang sokmo . aku susah nak ckp ., jadi aku taip  ,dengan harapan korang boleh luangkan masa 10-15minit untuk tahu keadaan aku kat sini . bukannya kita jauh sangat . except fazira nun di sabah sana . aku rinduuu. 

Cuma aku nak ckp .. aku sayang korang lillahitaala . maafkan aku kalau aku tak tegur kesalahan korang ,. aku tak sampai hati kadang2 , sedangkan kita dah janji nak sampai syurga sama2 . kalau korang rasa ada benda yang aku duk tarik muka kat korg tuh ,. maksudnya ada lah tuh yang aku duk perapkan dlm hati . so korang tanya k . aku hargai sangat korang dalam hidup aku . sampai kan aku takut untuk hilang korang . sedangkan aku tahu , korang still ada walaupun busuk sangat perangai aku . SILA TEGUR AKU JIKA AKU SALAH .insyaAllah ., aku boleh cerna semua nasihat tuh ,. walaupun mengambil masa . aku tak tahu mcmmana terharunya aku bila korang hadir saat aku memerlukan korang. Allahuakbar . alhamdulillah . 
aku rindu laaaa. 
nak pi karok !! 

SPEECHLESS !!
itu yang aku nak ckp sebenarnya ,. 
kalau korg nak tau lah kan . sebenarnya aku sebak sangat masa tulis ni . bergenang airmata aku ni bila pikir korang . allah . rindu sngt . bila nak main BALING SELIPAR lagini ? hahahaahaha 

THANK YOU tau sebb sudi kawan ngan budak busuk gemuk ni . aku bersyukur sangat2. 
tak tau nak ucapkan macam mana.. 
aku bersyukur sampai aku pernah buat Sujud Syukur bila aku realise korang was there for me everytime aku perlukan korang . 
sahabat sampai syurga kan ???
mere dhoste karoge ???
hihiihi

I LOVE YOU LAH !!!!






olla. Thanks for visiting and dun forget tekan like and follow..

2 comments:

Unknown said...

ko sbut nme aq skali je .. ain , aina n fazira for twice .. btw nme zimah xde pun .. sian dia

Unknown said...

Sekali je cukup laaa . Hazimah terang2 aku sebut k . Kau agak2 pidok . Aku rejam kau krg .